خانه / طراحی سایت آزمایشگاه

طراحی سایت آزمایشگاه

5/5 - (2 امتیاز)
طراحی سایت آزمایشگاهی
5/5 - (2 امتیاز)

پیش از شروع هر سخنی توجه به این نکته بسیار قابل توجه است که طراحی یک سایت نیازمند یک تخصص و مهارت خاص می باشد، درست  همان طور که هر حرفه دیگری به یک تخصص نیازمند است. دنیای مدرنیزه امروزی با توجه به نیاز روزانه ای که برای استفاده به سایت های مختلف دارد در برطرف کردن  این مورد نیز بسیار توانا هستند.طراحی سایت آرمایشگاهی توسط طراحان سایت های پزشکی و مراکز طبی، پاتوبیولوژی، آزمایشگاه ژنتیک، آزمایش تشخیص طبی، همولوژی و همچنین طراحی سایت آزمایشگاه برای اهداف غیر پزشکی توسط دانشمندان فعال در عرصه ی سیستم های هوشمند قابل اجرا می باشد و امروزه برای تبلیغات و کارکرد هر چه بهتر و آسان تر انواع آزمایشگاه ها طراحی سایت ازمایشگاهی از کاربرد فراوانی برخوردار است.

طراحی سایت آزمایشگاه

مزایای طراحی سایت

از دیگر ویژگی های طراحی سایت برای آزمایشگاه می توان به بهترین راه اطلاع رسانی پنام برد و همچنین از این طریق می توان به راحتی اطلاعات و فعالیت های قابل انجام در آزمایشگاه را به اطلاع عامه رساند و به بیماران و متخصصان مورد نظر ابلاغ کرد. از دیگر کاربردهای طراحی سایت ارسال مدارک و نتایج آزمایشگاهی به بیماران است که بدون احتیاج به چاپ و ارسال نتایج بر روی کاغذ می باشد که در پی این کاربرد کاهش هزینه ی کاغذ های استفاده شده را در بر می گیرد. با توجه به تعداد زیاد آزمایشگاه هایی که در سطح کشور وجود دارد آزمایشگاه هایی که دارای یک سایت اختصاصی هستند از اعتبار بیشتری در بین پزشکان و مراجعه کنندگان برخوردار می باشند. چرا که از این طریق مراجعه کنندگان و پزشکان می توانند علاوه بر دسترسی آسان و سریع به نتایج آزمایشات از هزینه ی بیشتر و اتلاف وقت جلوگیری کنند. از مزایای دیگر این طراحی پیشرفته برای آزمایشگاه ها از تجمع و ازدحام مراجعه کنندگان  در مراکز تشخیص طبی تا حدودی جلوگیری می شود. این طراحی سایت می تواند به یک آزمایشگاه خاص اختصاص داشته باشد و یا یک سایت تحت عنوان طراحی سایت بیمارستانی معرفی گردد. مراکزی برای ایجاد و طراحی انواع سایت ها از جمله سایت های آزمایشگاهی، کشاورزی و…  وجود دارند که معمولا موسسات، بیمارستان ها و آزمایشگاه ها و … برای طراحی سایت های مختص به خودشان به این مراکز مراجعه کرده و خواستار تهیه ی یک سایت معتبر و با کیفیت برای خود خواهند بود.

ساخت سایت آزمایشگاه

صفحات و قابلیت های موجود در طراحی انواع سایت های آزمایشگاهی :

در طراحی سایت های مختص به آزمایشگاه ها با توجه به این که این سایت ها توسط متخصصان کارآمد طراحی می شوند باید دارای خدمات و قابلیت های ویژه ای باشند.

شرح فعالیت های آزمایشگاه و معرفی کادر آزمایشگاه

از جمله خلاصه ای از خدمات و فعالیت هایی که توسط آزمایشگاه انجام می شود در این سایت گذاشته شود و اطلاع رسانی گردد. همچنین اطلاعات و نام متخصصان، کارشناسان، پزشکان و پرستارانی که در این آزمایشگاه مشغول به کار می باشند را معرفی می کنند.

درباره ما و تماس با ما

طراحی صفحه درباره ما، معمولا طراحان قسمتی را در بخشی از صفحه سایت آزمایشگاهی قرار می دهند که شامل تاریخچه تاسیس و سابقه ی کاری انجام شده در آزمایشگاه را شامل می شود.  طراحان سایت آزمایشگاهی باید به این نکته توجه داشته باشند که اطلاعاتی برای تماس با آزمایشگاه و همچنین ذکر کردن آدرس و تلفن برای برقراری ارتباط را در قسمتی از وب سایت آزمایشگاه (صفحه تماس با ما ) قرار دهند و همچنین مسیر های دسترسی به آزمایشگاه را ثبت این اطلاعات اعمال کنند.

امکانات سایت آزمایشگاه

جستجو در میان پرونده ها

صفحه دیگری که باید در این سایت ها طراحی گردد ایجاد یک بانک اطلاعاتی و لیست آزمایش های انجام شده به تفکیک نوع بیماری و همچنین به ترتیب حروف الفبا که قابل جستجو باشد و این جحستجو می تواند براساس کد و یا نام آزمایش در این صفجه ارائه شود.

معرفی طرف قرداد های آزمایشگاه

صفحه دیگر می تواند شامل موسسات طرف قرارداد این آزمایشگاه که شامل موسسات بیمه و همچنین شرکت ها و یا سازمان هایی که طرف قرارداد با این آزمایشگاه هستند باشد.

سایر موارد

همچنین قابلیت هایی مانند طراحی فرم های نظرسنجی و سیستم های نوبت دهی آنلاین و جواب دهی آنلاین گروهی یا فردی از مواردی هستند که در صفحات سایت های آزمایشگاهی قابل کاربردند و طراحان این وب سایت ها باید به این نکات توجه و دقت داشته باشند که پیاده سازی هر یک در سایت می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد. در اکثر صفحات وب سایت های آزمایشگاهی صفحه ای با تیتر اخبار آزمایشگاه و یا مقالات مربوط به آزمایشگاه دیده می شود که در آن ها به اطلاع رسانی انواع خدمات و تست ها و نمونه آزمایش های جدید همچنین رخداد های آزمایشگاه و یا مقالات و یافته های کشف شده جدید درگستره ی فعالیت های آزمایشگاهی پرداخته می شود، که اهمیت بالایی در ورودکاربران به سایت شما دارند. این بخش از سایت ارتباط مستقیمی با سئو سایت شما دارند. نکته قابل توجه برای طراحان وب سایت های آزمایشگاهی این موضوع است که از طراحی صفحه ای برای راهنمایی غافل نشوند این صفحه یک کمک راهنما برای بیماران می باشد که شامل زمان و ساعت متناسب برای انواع تست ها و آزمایش های مختلف، راهنمای بررسی سلامت، شرایط وآمادگی های قبل از آزمایش راهنمای بررسی سلامت و ناشتایی جهت آزمایش است، این بخش از سایت می تواند رضایت کاربران را به دنبال داشته باشد و کار را برای آنها بسیار راحت تر می کند. عموما مورد مهم در طراحی سایت های آزمایشگاهی وجود یک سیستم اعلام آماده بودن نتایج آزمایش در صفحه وب سایت مخصوص آزمایشگاه می باشد که از این طریق نتیجه آزمایش با استفاده از پنل ارسال پیامک یا از طریق ایمیل به مراجعه کنندگان یا بیماران اعلام می شود. معمولا طراحان سایت های آزمایشگاهی برای تبلیغات و معرفی سایت ارائه شده از یک ویدئو پس زمینه جهت معرفی موضوع سایت در صفحه ها و پنل های اولیه استفاده می کنند.

آموزش طراحی سایت آزمایشگاه

ویژگی های طراحان حرفه ای سایت های آزمایشگاهی:

این طراحان سبک منحصر به فرد و کاربردی ای برای کار خود دارند که سبب ایجاد یک سایت آزمایشگاهی پر بازدید و پرکاربرد خواهد شد. از جمله این ویژگی های این طراحان می توان به ایجاد وب سایت های حرفه ای، جذاب و مدرن که براساس محیط فیزیکی و نوع نام و برند آزمایشگاه و همچنین درج کامل خدمات و اطلاعات آزمایشگاه و پنل هایی برای مدیریت وب سایت است اشاره کرد. این طراحان وب سایت های حرفه ای را ارائه می دهند که سرعت بالای لود را در بردارند که سبب جلوگیری از منتظر ماندن کاربران و سهولت در استفاده از امکانات و خدمات وب سایت می شود. از دیگر ویژگی های طراحان قابل این است که مزیت هایی چون خدمات سئو و بهینه سازی سایت را در سبک طراحی خود ارائه می دهند.

سایت سازی آماده ارائه هر گونه خدمات به شما در زمینه طراحی سایت و بهبود سئو می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

طراحی سایت لوازم خانگی 

طراحی سایت درمانگاه 

طراحی سایت نوبت دهی 

اگر این مقاله برای شما مفید بود لطفاً به آن ستاره بدهید

5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتس آپ
اشتراک گذاری در facebook
فیس بوک
اشتراک گذاری در linkedin
لینکدین
اشتراک گذاری در twitter
تـوئیـتر
طراحی سایت دیوار
وبلاگ

طراحی سایت دیوار

به جرات میتوان گفت اپلیکیشن و سایت دیوار، جزو ۵ برنامه محبوب، کاربردی و پُر دانلود در میان مردم ایران می باشد. در سال ۱۳۹۲

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 02133720934